poniedziałek, 24 lipca 2017

Zatrzymaj

Odwróć się, i z uśmiechem na ustach oznajmi mi jak bardzo ci przeszkadzam. Wadze słowem, wyglądem. Spojrzeniem łaskawym ale jak i krytycznym. Odwróć się, i zobacz, nie patrząc. Moja wyniosłość nie wynika z samouwielbienia, a z braku pewności Siebie. Odwróć się, przeanalizuj jeszcze raz dokładnie, wszystko co wiesz, i zastanów się czy warto. Dziś, odwracam się ja, i już wiem że brak twojej skruchy, to nie Twoja wina, a człowieka który ci ją przez większość życia (p)okazywał.
Zdjęcie z mojego instagrama:maarlenka543

38 komentarzy:

  1. Uwielbiam czytać takie krótkie teksty, zwłaszcza gdy są one prawdziwe.

    MÓJ BLOG
    MÓJ BLOG KSIĄŻKOWY

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoj blog to cudo. Twoje teskty są mega fajne.

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG TINYPURPOSE OFFICIAL / klik /

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytam z przyjemnym dreszczem. Potrafisz pisać, a w opisie powinnaś dodać iż lubisz być słuchanym oraz czytanym: chociaż bez sensu i tak jesteś czytana! c:
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny wpis, ma przesłanie a to bardzo ważne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Great post! Photos are amaizing! :)
    If you want that we follow each other, let me know by leaving a comment on my last post --> http://beautyshapes3.blogspot.hr/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie to napisałaś!

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurczę, pieknie napisane i jak zwykle przeczytanie tego raz mi nie wystarczyło. *-*

    singo-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zacznę drukować sobie Twoją twórczość. Jest niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie napisane :)

    content://media/external/file/44758

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow fajnie napisze, tak prawdziwie. Takie coś mi jest potrzebne, aż zaobserwuje cię.
    Buziaki :* :*
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolejny post z pięknymi słowami, w które warto zagłębić się na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny tekst i znakomite zdjęcie 😊 Pozdrawiam ❤️
    www.rinroe.com

    OdpowiedzUsuń
  13. So cute. I love it.
    Would you like to follow each other on bloglovin or GFC? Follow me and I'll follow you back.
    http://www.easys-tyle.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie sie czytało ;)
    Infinita-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam jak piszesz ;* cudowne zdjęcie ;)
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy tekst! ;)
    https://cakemonika.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/cakemonika/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Niektórzy ludzie tacy są za plecami powiedzą wszystko,ale gdy stajemy z nimi w twarzą w twarz nie powiesza nic. Pięknie piszesz.

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ciekawy i niestety prawdziwy tekst. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Czytam to już chyba z 10-siąty raz i jestem pod wrażeniem!
    Cudowne :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny tekst ;) krótki i prawdziwy

    OdpowiedzUsuń
  21. cudownie się czzyta!
    obserwujemy? pink--place.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajny tekst :-) Piesio jest słodki :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super tekst i słodkie zdjęcie :)
    Chicofstylee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Lubię takie artystyczne posty z przemyśleniami!Świetne zdjęcie,bardzo mi się podoba :)
    chemiczna-pilotka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale cudny psiak!

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    spiked-soul.blogspot.com

    POLUB SPIKED SOUL NA FACEBOOKU


    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  26. Czasami krótkie teksty maja większy i głębszy przekaz ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. love your blog! x
    Would you like to follow each other on GFC?
    Please let me know on my blog and I will follow back as soon as possible!
    Have a good day!

    ⤜ My blog "Demilla". Welcome! ⤛

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny tekst, uwielbiam to co piszesz :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/07/jezioro-roznowskie-i-rozowy-flaming.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudownie piszesz! Wow, podziwiam! :) Zdjęcie prześliczne <3 Ten psiak jest cudowny :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam Twojego bloga! Jak zawsze brak mi słów *.*

    Uśmiech dla Ciebie i miłego dnia! :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  31. Dobry post! :D
    https://rabbit-hole-xoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Pięknie ujęte ! :)
    weronka-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli skomentujesz, ale wywołasz u mnie największą radość na świecie, jeśli przeczytasz post dwa razy, powoli i zastanowisz się nad czymś, nad czymkolwiek. Zatrzymaj się i pomyśl. Nie musisz komentować, wystarczy mi tylko to że zechcesz coś przemyśleć. Cokolwiek.

Polecany post

Wstyd

   Siedzę zastanawiając się czemu to robię. Szare oczy patrzące na mnie z pogardą. Czują się lepsze, a ja nadal z pustką w głowie zastanawi...