piątek, 28 lipca 2017

Nagość

Zachodnie promienie słońca, oświetliły Twoją jasną skórę. Widziałem Cię nagą. Idealnie na wprost. I tak po prostu zaczęłaś rujnować mi życie. Zobaczyłem wszystkie zakamarki Twojego umysłu. Każdy centymetr Twojego ciała cierpienia i uśmiechu. Chciałaś, bym zobaczył coś czego się wstydziłaś. Coś, czego nigdy nie mógł by zobaczyć przypadkowy człowiek. Dopuściłaś do tego, że nazwałem cię bezbronną i niewinną. Pierwszy raz zobaczyłem cię nagą, pomimo tego że wciąż miałaś na Sobie ubranie.

Zdjęcie z mojego instagrama:maarlenka543

59 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie napisany post <3
    https://healthycamomile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. No no, tytuł mnie zwiódł, myślałem kolejny post o nagości, ale nie. Super piszesz ale może kiedyś napisz dłuższy.

    Pozdrawiam tu Jarek.
    Zapraszam jeśli chcesz to wpadaj na nowy wpis. http://mytruetherapy.blogspot.com/2017/07/2-recenzja-rings.html

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny wpis i bardzo ladne zdjecie!

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG TINYPURPOSE OFFICIAL / klik /

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie napisane, naprawdę, jestem pod wrażeniem :)
    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakież słowa pełne emocji :) Takie zachody słońca mogłabym oglądać godzinami... :D Rozmarzyłam się

    OdpowiedzUsuń
  7. Wpis przepełniony emocjami. Bardzo poruszający.

    A samo zdjęcie świetne! :)

    Pozdrawiam
    https://coscudownego.blogspot.com/ (obserwujemy?)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowity tekst, to prawda, że nie tylko nagość cielesną można zobaczyć, ale też to co się dzieje w umyśle, wszystkie słabości, ale zobaczy to wszystko tylko ta jedyna osoba, której postaramy się zaufać, obnażyć się.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Czasami krótsze teksty maja większy przekaz niż długie wywody pisarskie.
    Piękne, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne! <3

    Uśmiech dla Ciebie i miłego dnia! :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  11. oj tak, prawdziwa "nagość" to pokazanie drugiej osobie całego siebie

    OdpowiedzUsuń
  12. przepięknie, i zdjęcie i słowa.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mój ulubiony tekst u Ciebie jak do tej pory, naprawdę :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  14. Super się czyta! :)
    pozdrawiam, http://makrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. tytul jak najbardziej mylacy, bardzo lubie sposob w jaki piszesz posty, potrafisz w kilku zdaniach zawrzec to wszystko, wielkie wow :)

    nowy post!
    https://justemsi.blogspot.com/2017/07/everybody-should-be-feminist.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Po przeczytaniu wpisu ze zdziwieniem spojrzałam na informację o autorce bloga i naprawdę się zdziwiłam, gdy zobaczyłam ile masz lat. Naprawdę dobry post! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Tytuł bardzo mnie zmylił, ale czytając ten wpis miałam ciarki ;) Wszystko powoli można było odkryć i nie spodziewałam się co będzie w kolejnym zdaniu.

    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Great post my dear! And if I can tell, this blog design is beautiful! I followed you because I'm already in love with this blog! I would loove to have you on my blog! ♥

    https://forgirlsonly-ofg.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne klimatyczne zdjęcie!

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    Na moim blogu pojawił się konkurs organizowany z Depilacja.pl, do wygrania m.in. zabieg depilacji laserowej o wartości 850zł, zapraszam!
    spiked-soul.blogspot.com


    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  20. Naprawdę dobry post.
    Zdjęcie idealnie pasuje.

    http://krucz-kruczis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepięknie :O

    Zapraszam ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. O kurcze, jest ten klimat .. ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ciekawy post, oby więcej takich :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kocham takie wpisy, brzmi jak cytat z książki. Kojarzę ten klimat, był chyba w jakimś wierszu.https://aleksandra-wziatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie poczytałabym wiersze w takim klimacie. Jak wiesz jaki tytuł nosił to napisz ;)

      Usuń
  25. Z tekstu można garściami czerpać emocje i inspiracje.c:
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  26. bo czasem nagość nie ma nic wspólnego z brakiem ubrania.
    Piękne zdjęcie

    OdpowiedzUsuń
  27. Tekst jak z jakieś książki! Do tego śliczne zdjęcie!
    Zapraszam dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Inspiracyjne zdjęcie :)
    Tekst skłania do przemyśleń.
    Zapraszam do obserwacji.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ile bym dała, żeby znaleźć się teraz na plaży. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Czasem to nie brak ubrania świadczy o nagości :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Wow jaki tekst. Piękne to jest, pełne emocji.
    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Woow jest to takie piękne <3

    https://martini2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Wpis przypomina mi fragment z pewnego serialu. I to ostatnie zdanie całkowicie zmieniające sens wpisu ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. love the picture!

    would you like to follow each other via GFC? just let me know on my blog :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Dzień dobry!
    Chcesz poćwiczyć swoje pisarskie umiejętności i przy okazji wygrać książki, upominki, reklamę bloga i grafikę? Tak? W takim razie zapraszam Cię serdecznie do konkursu literackiego „Już nie zapomnisz mnie”
    www.przedwojenny-konkurs.blogspot.com
    Wystarczy napisać opowiadanie o dowolnej tematyce do 5 stron i… co dalej? Dowiedz się szczegółów, czytając regulamin na blogu.
    Niech pamięć o naszych artystach nadal trwa, a osoby lubiące pisać – doskonalą swe pióro!
    Pozdrawiam ciepło!

    Ps. Przepraszam za autoreklamę, lecz nie znalazłam innej zakładki. Wiadomo, jak trudno jest się zareklamować. A może akurat Cię zainteresuje konkurs?

    OdpowiedzUsuń
  36. Nagość... urzekłaś mnie tym tekstem. Idealnie odzwierciedla ten widok...zachód słońca, morze, piasek...a wszystko takie nagie...niewinne. Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam zachód słońca <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  38. wow *.* przepięknie napisane ♥
    jeśli kiedyś napiszesz książkę lub jakieś opowiadania to bardzo Cię proszę, podziel się nimi i nie chowaj do szuflady ;) masz talent! :3
    bardzo fajne zdjęcie ;)
    przejrzałam Twojego bloga, poruszasz interesujące tematy, więc zostaję na dłużej ;)
    pozdrawiam ♥
    i w wolnej chwili zapraszam :D
    http://stylowana100latka.blogspot.com/2017/08/wyciagnij-palec-utna-ci-reke.html

    OdpowiedzUsuń
  39. Pięknie napisane. ♥ Nagość w sensie pokazanie siebie, prawdziwej siebie uśmiechu jak i blizn.

    singo-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Gdzie zrobione jest to zdjęcie?

    OdpowiedzUsuń
  41. ślicznie napisane. Fajnie, że krótkie, a dosadne. :)

    Pozdrawiam!
    kwiatki-wariatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Aż nie wiem co napisać. :)
    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  43. Brak mi słów :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli skomentujesz, ale wywołasz u mnie największą radość na świecie, jeśli przeczytasz post dwa razy, powoli i zastanowisz się nad czymś, nad czymkolwiek. Zatrzymaj się i pomyśl. Nie musisz komentować, wystarczy mi tylko to że zechcesz coś przemyśleć. Cokolwiek.

Polecany post

Wstyd

   Siedzę zastanawiając się czemu to robię. Szare oczy patrzące na mnie z pogardą. Czują się lepsze, a ja nadal z pustką w głowie zastanawi...