środa, 12 lipca 2017

Pozwól zrozumieć

 Przeważnie nie mam racji, ale daj mi czas bym mogła to dostrzec. Potrzeba kilku sekund, bym zobaczyła  coś czego długo nie widziałam. Powtarzam się, daj mi czas bym uzupełniła braki, których nigdy do końca nie zniweluje. Popełniam błędy, ale daj mi czas bym mogła sama to zrozumieć, i nigdy więcej na nie, nie pozwolić. Nie motywuj mnie, tandetnymi cytatami, a daj mi czas doczytać oklepaną książkę. Nie wymagaj ode mnie więcej, niż Ty zdołasz unieść.

Zdjęcie z mojego instagrama:maarlenka543

31 komentarzy:

  1. Jak zwykle tekst wartościowy i trafiający! W żadnym poście mnie nie zawodzisz
    Zza Obiektywu

    OdpowiedzUsuń
  2. Daj czas, aby uczyć się na błędach i nie popełniać ich ponownie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tekst bardzo prawdziwy. Jak zawsze w punkt :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle piękny, życiowy tekst :)

    OdpowiedzUsuń
  5. tekst mistrzostwo :)Bardzo prawdziwy :)
    www.stylishmegg.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Uczenie się na błędach, jest bardzo ważne. ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Każdy jest człowiekiem, każdy popełnia błędy... jednak wiele osób nie rozumie tego.

    OdpowiedzUsuń
  8. Powoli zaczyna mi brakować słów, by komentować posty. Ciężko w moim odczuciu komentować poezję, bo przeżywam ją zawsze w środku :) Mimo to wiesz, że bardzo mi się podoba! ;)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo podoba mi się ostatnie zdanie... czasem świat za dużo od nas wymaga i czasem my za dużo wymagamy od innych..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie też Kochana zwróciłam na to uwagę. Bardzo głębokie !

      Usuń
  10. Czas, na wszystko potrzeba czasu - aby zrozumieć siebie i innych również. Też nie lubię tandetnych cytatów ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa treść, zmusza do refleksji :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo życiowy tekst. Ładne zdjęcia:)
    http://www.mariemodishness.com

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny post, pozdrawiam :)
    https://rabbit-hole-xoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowny tekst, szczególnie to ostatnie zdanie:)
    Pozdrawiam

    http://www.balansfotografii.pl/

    OdpowiedzUsuń
  15. ja wolę słowa dosadne od serca niż oklepane zwroty:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładnie napisane :) Śliczna bluzeczka ;)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładny tekst - ehh jak ja nie cierpię cytatów, jak dla mnie to większy demotywator niż motywator.

    OdpowiedzUsuń
  18. Czas może być naszą największą przeszkodą i zarazem czymś, co zdoła nam pomóc. Czasami tego czasu potrzebujemy, aby trochę się odizolować i podjąć dobre decyzje.
    ig: oliwiaoleszczyk
    littleredcherrysmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. ładna bluzka :)

    https://emilkiblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Brak czasu i spokoju potrafi zgubić człowieka.

    OdpowiedzUsuń
  21. Czas jest przez nas jednocześnie znienawidzony i kochany. Czasem jest naszą największą przeszkodą, a czasem nam pomaga.
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. cudowny tekst! tak wiem że każdy to pisze, ale ja tez chyba zaliczam się do grona tych, którzy nie wiedzą co napisać :p
    poza tym cudowne zdjęcie również, masz bardzo ładne obojczyki *-*
    http://blogowiczkax.blogspot.com//

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystko wymaga czasu..

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina - BLOG

    OdpowiedzUsuń

Polecany post

Wstyd

   Siedzę zastanawiając się czemu to robię. Szare oczy patrzące na mnie z pogardą. Czują się lepsze, a ja nadal z pustką w głowie zastanawi...