poniedziałek, 3 lipca 2017

Kiedy zrozumiesz

To frustrujące że gnębisz do jutra. To przykre że dopiero jutro zrozumiesz. To dziś już jest za późno. Ponieważ teraz podejmuję taką a nie inną decyzje. Wolę byś zrozumiał mnie źle, niż zrozumiał kiedy będzie  za późno. Chcę żebyś zobaczył, coś innego niż to co chcesz widzieć. Właśnie ten dzisiejszy dzień sprawił że słowa nie łączą się w spójną całość. Pogoda jest pogniewana. Wszystko jest takie jakie być(nie) powinno.

Zdjęcie z mojego instagrama: maarlenka543







39 komentarzy:

  1. Toco napisałaś ma swój włąsny piękny, ale mroczny sens :( Człowiek może nie doczekać jutra a i tak zawsze wszystko zostawia na póżniej :( Obserwuje! Świetny blog i zapraszam do siebie może też ci się spodobam :)
    ---
    https://styluliczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie jest za późno, żeby coś zmienić! :D
    Pięknie piszesz kochana, pozdrawiam :*
    http://mishmashbyalice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Zostaję na dłużej. Twój blog jest wspaniały i żałuję że nie wiedziałam o nim wcześniej ! Każdy post jest taki.. interesujący, piękny na swój sposób a najważniejsze że ma głębokie znaczenie <3 Tu na przykład wspomniałaś o tym, że każdy może nie doczekać się następnego dnia, a i tak zostawia wszystko na później. Przecudownie piszesz, obserwuję <3 //Pozdrawiam Aisa <3

    OdpowiedzUsuń
  4. tak to już z nami ludźmi czasem jest... musimy strać, by docenić i mądrzy jesteśmy "po szkodzie"...

    OdpowiedzUsuń
  5. Należy cieszyć się każdą chwilą i nie odwlekać z niczym do jutra :D

    Zapraszam do mnie,
    https://anggiex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ludzie często rozumieją pewne rzeczy zdecydowanie za późno, teoretycznie uczą się na błędach, ale wydaje mi się, że prawie zawsze jesteśmy mądrzy dopiero po szkodzie. Taka już nasza natura.

    Mój blog!

    OdpowiedzUsuń
  7. Najważniejsze, żeby się uczyć. Człowiek czasami zdaje sobie z czegoś sprawę za późno, istotne, żeby wyciągnął z tego wnioski i nie popełnił drugi raz tego samego błędu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się z komentarzami wyżej. Najważniejsze jest to, abyśmy nie powtarzali nigdy tego samego błędu i wyciągali z niego jakieś wnioski. A na zmiany nigdy nie jest za późno i czasami wychodzą człowiekowi na dobre. Jak to niektórzy mówią " nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło" :) Pozdrawiam ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow dear, post is great and photos are amazing, I'm in love :)
    I'm following you now #72, how about to follow me back, I would be glad,and we can become good blog friends? <3

    limitededitionlady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej wpadły mi ostatnie słowa, chyba jak zwykle u Ciebie :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie piszesz,świetna fotka:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie piszesz, na samym końcu od razu pomyslałam - czemu tak mało tego tekstu?

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie i tajemniczo napisane :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Krótko, ale na temat i mądrze. Lubię czytać takie wpisy :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. ładnie napisane no i to zdjęcie :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam czytać to co piszesz :*
    www.stylishmegg.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Zbyt często wszystko jest takie jak być (nie)powinno.

    OdpowiedzUsuń
  18. Post skłaniający do refleksji! <3
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Aż brak mi słów *.*

    Uśmiech dla Ciebie i miłego dnia! :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  20. Czasami lepiej powiedzieć o dwa słowa za dużo niż milczeć.
    Bardzo ładnie to napisałaś, od razu człowiek na chwilę dłużej się namyśli i skłoni do refleksji:)
    Pozdrawiam
    http://balansfotografii.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  21. "Człowiek mądry po szkodzie" - dlatego doceniajmy to co mamy! A co mamy zrobić jutro - zróbmy dzisiaj.. żeby nie było za późno

    OdpowiedzUsuń
  22. Przeczytałam ten Twój post, i zobaczyłam siebie, sprzed paru lat, gdy byłam gdzieś między pomiędzy. He..
    Cudownego wieczoru kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  23. What a nice text and blog! :)
    Keep it up!
    I'm following your blog, I hope you can follow me back! =)

    meg,
    swacre.

    OdpowiedzUsuń
  24. Trochę smutne, ale szczere niestety. Zdjecie piękne.

    singo-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. really love your blog! I like your posts and photos! I follow you through the GFC, maybe you'll follow me too?

    I shall be very glad to friendship! Have a nice week!

    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH

    OdpowiedzUsuń
  26. To chyba mój ulubiony wpis! Zdjęcie idealnie do niego pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  27. jak pięknie piszesz ;* trzeba cieszyć się każdą chwilą i czerpać z niej ile się da ;)
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  28. mam zbyt głupkowaty humor aby napisać coś mądrego, więc po prostu pochwale twoje włosy <3 Naprawdę masz je bardzo ładne :*
    http://blogowiczkax.blogspot.com//

    OdpowiedzUsuń
  29. Pięknie piszesz :)

    http://bysanndra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Czasami jest za późno, kiedy podejmiemy niewłaściwą decyzje.
    Ładne zdjęcie :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Skłania do refleksji.. A ja bardzo to lubie! :)
    Bardzo mi się podoba :)

    https://zbieznaperspektywa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudownie Kochana <3

    http://veronicallmee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Nice post dear! You really have an amazing blog <3

    I'm following you on GFC :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdpowiedzUsuń
  34. Co za słowa ... :o dające do myślenia
    https://rabbit-hole-xoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. piękne słowa !
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam takie teksty. Ciekawe i z refleksją. Może u siebie coś takiego opublikuję, bo mam sporo zaszufladkowanych tekstów. W każdym razie zapraszam do mnie. :)

    Mój kawałek Internetu

    OdpowiedzUsuń

Polecany post

Wstyd

   Siedzę zastanawiając się czemu to robię. Szare oczy patrzące na mnie z pogardą. Czują się lepsze, a ja nadal z pustką w głowie zastanawi...