niedziela, 14 maja 2017

Oczekiwania

Wyrosły kwiaty. Obumarła nadzieja. Ale cóż narzekać, wszystko ma koniec i początek. Nigdy swój ponieważ nic nie ma tylko i wyłącznie własnego końca. Ciągłe pretensje do całego świata. Chyba to już powinno się nazywać wadą wrodzoną. Tępy wzrok, który nie widzi nic więcej poza swoimi wygórowanymi oczekiwaniami. Ja też. Też oczekuje od Ciebie byś dostrzegł, jednak na końcu Ty widzisz ciemną noc. A ja wpatruję się w gwiazdy. I znów nazajutrz rozkwitną kwiaty, i powtórnie obumrze nadzieja.
zdjęcie z mojego instagrama:maarlenka543

25 komentarzy:

  1. A może nadzieja się obudzi, bo skoro po każdej zimie widzimy kwiaty, to po każdej zimie w naszym sercu mamy szanse rozkwitać na nowo.
    Zza obiektywu

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcie :D
    Bardzo ładnie napisane :) Właśnie nikt nic nie widzi, tylko oczekuje od innych ;p
    Coś się kończy żeby cos innego mogło się zacząć, wszystko ma jakieś znaczenie ;)


    Zapraszam do wspólnej obserwacji ;*

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Amazing post, dear! Looks wonderful :)
    Hugs ♥
    LIANA LAURIE

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kocham wiosne. Dlaczego? Bo z rozwijającymi się kwiatami rozwijam się i ja! Motywuje i znów łapię checi do życia. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne zdjęcie !
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Czasami wydaje mi się, że ludzie mają takie klapki na oczach - niestety, ale my możemy starac się ich nie miec. :)
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcie i piękny, choć troszkę smutny tekst.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem, czy dobrze zrozumiałam przekaz postu. Kwiaty zawsze kojarzą mi się właśnie z nową nadzieją...

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurcze ale mimo wszystko i tak zawsze jest nadzieje własnie :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/05/jeansowa-koszula-i-biae-spodnie.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Kwiaty rosną, wszystko się rodzi jak i nadzieja. Więc nie rozumiem trochę wpisu :)
    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja bardzo lubię wiosnę, jest wtedy nowa energia do życia i człowiek nabiera sił po zimie :)
    Głowa do góry !

    OdpowiedzUsuń
  12. I really like your post <3
    I'd be happy friendship blogs ♥ I subscribed to your Blogger
    Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  13. myślę, że jeśli chodzi o oczekiwania to najlepiej za wiele nie oczekiwać od innych i od życia w ogóle. Najlepiej wymagać od samego siebie ;) bo świat nigdy nie będzie układał się pod nasze dyktando

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny wpis, pozdrawiam.
    Wiosna wnosi radość do serc, uśmiechnij się i Ty!

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne zdjęcie ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  16. Wpis dający do myślenia, lubię takie! :) Zdjęcie bardzo ładne

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne zdjęcie :)
    Zapraszam do nas
    ***KLIK***
    Pozdrawiamy, xx

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz świetny styl pisania i przede wszystkim piszesz tak mądrze.. Czekam na kolejne wpisy!
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  19. Nadzieję zawsze warto mieć:)
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Polecany post

Wstyd

   Siedzę zastanawiając się czemu to robię. Szare oczy patrzące na mnie z pogardą. Czują się lepsze, a ja nadal z pustką w głowie zastanawi...