sobota, 11 lutego 2017

Wspomnienie

 Wiecznie na coś czeka. Głupie dziecko, wysłuchające rzucanych bezmyślnie niczym słowa na wiatr obietnic. Ona chcę ale nie może. Odchodzi ze łzami w oczach wiedząc że nie spełni głupich zachcianek, które czasami przybierały wymiar spraw dotyczących ludzi bez wyobraźni(dorosłych). Smutek nie pozostaje na długo nazajutrz już nie pamięta niczego, a inni pamiętają wszystko. Nie ma juz niepotrzebnych słów, został tylko zgrzyt w tych wspomnieniach którzy wszyscy uważają za cudowne. Oni wiedzą ale nie chcą pamiętać. Złe wspomnienia też pragną być pielęgnowane i będą się tego domagać bo mają do tego prawo.
Zdjęcie z mojego instagrama:maarlenka543

42 komentarze:

  1. Wiecznie na coś czeka ! Jakie to prawdziwe
    Pozdrawiam i obserwuję
    http://wear-owska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdy tylko weszłam na ten blog już wiedziałam, że tkwi tu jakaś magia. Masz ode mnie obserwację i nie przestawaj pisać. :)
    Pozdrawiam!

    Mój kawałek Internetu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo ;) każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją <3

      Usuń
  3. Świetne ;) idealnie dobrane słowa ;)


    Mój blog Pozdrawiam i obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. perfect!

    NEW BLOG ! please follow me : YOUNG BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny teks. Widać że zawiera wiele emocji i był pisany prosto z serca, to jest najpiękniejsze w blogu, gdy bije od niego taka pasja jak tutaj!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak <3 pisanie jest moją wielką pasją ;)

      Usuń
  6. Jejku, pięknie napisane <3
    aaabydidi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne słowa, bardzo doceniam to co piszesz, oby tak dalej!:)

    malusiawerusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytając to mam dreszcze na ciele ! <3

    NEYLLA

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie napisane, obrazuje to co czuję...

    OdpowiedzUsuń
  10. ah te wspomnienia....
    pięknie napisane!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow! Pięknie piszesz, masz talent! :D
    Obserwuję i pozdrawiam!
    http://mishmashbyalice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Your blog is very nice and I am following you.
    I hope you follow back - it is fun to support
    new bloggers!
    Best wishes, Mimi
    http://inmyprimetime.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Magiczna i nieuchwytna z Ciebie dziewczyna! Zapraszam do mnie na inspiracje męską kolekcją Calvina Kleina! www.LUCK-HAPPENS.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Smutne ale prawdziwe. Szczególnie ostatnie zdanie trafia do nas najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nice post!

    http://carinazz.blogspot.com.ee/

    OdpowiedzUsuń
  16. Dlatego trzeba iść ciągle do przodu - nie cofać się :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gdybym ja miała taki talent do pisania...:D Podziwiam!
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawie piszesz! Powodzenia w dalszej pracy :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz talent w pisaniu!
    Nie zmarnuj go ❤

    http://youthinkpositive.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  20. No niestety, złe wspomnienia mają takie samo miejsce w naszym życiu jak te dobre :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  21. So nice!

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
  22. Złe wspomnienia nigdy nie pozwolą o sobie zapomnieć...
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Tekst cudowny, tylko popracowałabym nad przecinkami (przed że, ale) c:
    M Ó J B L O G

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo, postaram się poprawić ;):*

      Usuń
  24. Świetnie piszesz, dobierasz tak słowa, że cały tekst skrywa w sobie jakąś magię. Bardzo mi się podoba, obserwuję i mam nadzieję, że zobaczę więcej takich postów <3

    OdpowiedzUsuń
  25. pięknie napisane ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładnie napisane,aż chce się czytać więcej i więcej .. gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli skomentujesz, ale wywołasz u mnie największą radość na świecie, jeśli przeczytasz post dwa razy, powoli i zastanowisz się nad czymś, nad czymkolwiek. Zatrzymaj się i pomyśl. Nie musisz komentować, wystarczy mi tylko to że zechcesz coś przemyśleć. Cokolwiek.

Polecany post

Wstyd

   Siedzę zastanawiając się czemu to robię. Szare oczy patrzące na mnie z pogardą. Czują się lepsze, a ja nadal z pustką w głowie zastanawi...