piątek, 17 lutego 2017

Krzywdząc słowami

Szczery ale niepełny uśmiech. Z daleka słychać głuche kroki, a wraz z nimi puste słowa. Tak bardzo żałowane, ale już nie mające większego znaczenia. Tylko czasami, gdzieś w nocy nadchodzi moment w którym przychodzi tęsknota za tą całą sztuczną uprzejmością. Za bezmyślnością, za niemającymi sensu rozmowami. O dziękuje sama Sobie za tak głupią mądrość, która w porę otworzyła mi nie serce, a oczy. O współczuje Tobie co słowami krzywdząc wyrządziłaś największą w moim życiu szkodę. Nie przypuszczałabym że aż tak dużo nauczę się na Twoich błędach...
Zdjęcie z mojego instagrama:maarlenka543


40 komentarzy:

  1. Świetnie piszesz. Piękne słowa, zakochać się można... heh.

    itneverendsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę bardzo ładnie to napisałaś :)
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozmarzyłam się. Pozdrawiam i zapraszam


    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, naprawdę świetnie napisane. Miałam wrażenie, że opisujesz przyjaźń, która nie ma przyszłości. Przyjaźć z osobą, z którą nie ma się nic wspólnego, ale z jakiegoś powodu ona istnieje.

    Oczy Outsidera blog
    Zareklamuj bloga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeju dziękuje ;) jestem pod wrażeniem *,* nie wiedziałam że da się odczytać drugie dno albo i nawet trzecie tego co napisałam. Jest mi niezmiernie miło <3

      Usuń
  5. Masz genialny talent do pisania!

    OdpowiedzUsuń
  6. Czasem słowa ranią bardziej niż czyny. A nocą rodzą się myśli, których boimy się w dzień.

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię czytać tego typu rzeczy :) Wyczuwam kogoś, kto ma talent do tworzenia wierszy :) Bardzo mi się podoba :) Jest takie prawdziwe :)
    Obserwuję!
    Życzę dużo weny i zapraszam do mnie :)

    http://zbieznaperspektywa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie napisane :)

    http://niemoznamiecwzyciuwszystkiego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam to jak piszesz! Masz ogromny talent <3

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  10. Super to napisałaś i bardzo mi się podoba :)

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałem wrażenie, że opisujesz osobę która Cię skrzywdziła...
    Świetnie napisany tekst, idealny na refleksję :)
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ŚLICZNIE NAPISANE ;)

    Zapraszam do mnei ^.^
    VANILOVE ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. piękny post.. :)

    weronikastaron.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudownie sie czyta takie teksty

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Your blog is goal! I'm in lovee! And that's why I start following you. Can you follow my blog back?♥
    forgirlsonly-ofg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowny blog :)
    http://jussstynnaa.blogspot.com/ zapraszam
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ciekawe. Aż miło się czyta :)
    Jeśli znajdziesz czas, zapraszam do mnie
    Pozdrawiam ♥
    http://kinasses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. pięknie piszesz ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Twoje posty są pisane takim cudownym językiem.
    Uwielbiam je czytać! ➥ przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Brzmi jak zraniona miłość, smutek i tęsknota za obecnością aczkolwiek rozumienie swojej głupoty kiedy to dalej brnęło się w czymś, co od dawna nie miało sensu :) to moja interpretacja ^^
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podoba mi się Twoja interpretacja tego co napisałam ;) każdy odczyta to na swój sposób <3

      Usuń
  21. Dobrze napisane, można dostosować do własnej sytuacji.

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne <3 jakby trochę o bardzo dobrej koleżance.. :)

    http://wooho11.blogspot.com/ - Jeśli mogłabym prosić o kliknięcie w linki w nowym poście byłabym bardzo wdzięczna <3

    OdpowiedzUsuń
  23. cała prawda......pozdrawiam.....
    www.passion4luxus.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Dobrze napisane :)

    Zapraszam na bloga i wspólnej obserwacji
    Fashionlikealife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. ciekawy blog ;) obserwuje i zapraszam do wspólnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajny post, super blog ♥ Cieszę się, że tu trafiłam

    http://lifebysusanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Great blog!
    Would you like to support each other by following each other´s blog? ^_^

    Et Omnia Vanitas

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli skomentujesz, ale wywołasz u mnie największą radość na świecie, jeśli przeczytasz post dwa razy, powoli i zastanowisz się nad czymś, nad czymkolwiek. Zatrzymaj się i pomyśl. Nie musisz komentować, wystarczy mi tylko to że zechcesz coś przemyśleć. Cokolwiek.

Polecany post

Wstyd

   Siedzę zastanawiając się czemu to robię. Szare oczy patrzące na mnie z pogardą. Czują się lepsze, a ja nadal z pustką w głowie zastanawi...