czwartek, 26 stycznia 2017

Czas

Jedna piosenka sprawiła że wszystkie wspomnienia wróciły. Czuję motylki w podbrzuszu i jego dotyk, który wraz z zakończeniem piosenki znika. Znika wspomnienie które otworzyły oczy mojemu chłodnemu sercu, nie było to wbrew pozorom coś wyjątkowego. Zwyczajne, zwykłe nic które cieszyło i cieszy. Chce cofnąć czas ale nie mogę. W tym właśnie problem i ukryte piękno. Co by pozostało z tych magicznych chwil gdybym mogła do nich wracać. Znudziłyby się mi, Tobie i wszystkim innym.
Wraz z zakończeniem piosenki pojawia się rzeczywistość która nie jest taka zła jak mogłoby się wydawać...
Zdjęcie z mojego instagrama:maarlenka543



49 komentarzy:

  1. Ale króciutki post :) ale za to bardzo wartościowy :)
    Czekam na kolejne posty !!!
    Zapraszam do mnie -klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawie napisane. Lubię krótkie, ale za to mądre wpisy na blogach :)

    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealnie oddaje moje uczucia.

    nonstopyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak jakoś smutno się zrobiło. Chyba wiem co w tej chwili przeżywasz. Z biegiem czasu będzie coraz lepiej. ➥ przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to chyba nic nie przeżywam ;) Jestem w świetnym nastroju od tygodnia ;) Post miał być pozytywny ponieważ uwielbiam wracać pamięcią do przeszłości ;) ale ważna jest ta tutaj teraz teraźniejszość ;)nie przeżywam żadnych smutnych miłości ;)

      Usuń
  5. piosenki tak już do siebie mają :)

    jeżeli masz ochotę na wspólną obserwację to zacznij i daj znać u mnie abym mogła się odwdzięczyć. ♥
    MÓJ BLOG-KLIK
    DRESSCLOUDjeżeli masz ochotę na wspólną obserwację to zacznij i daj znać u mnie abym mogła się odwdzięczyć. ♥
    MÓJ BLOG-KLIK
    DRESSCLOUD

    OdpowiedzUsuń
  6. piosenki już takie są, przywołują wspomnienia ;)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  7. Krótki post ale cudownie napisany <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/01/winter-black-and-gray-outfit.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcie! Uwielbiam, gdy piosenki są związane ze wspomnieniami i za każdym razem ich słuchania przeżywamy wszystko jeszcze raz ;)

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie przekazujesz swoje myśli i uczucia :) Wszystko ma swój początek i koniec, ale wiesz co? Ten nowy początek może być jeszcze lepszy od poprzedniego i może on trwać wieki :) Warto czekać :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie muzyka zawsze przenosi w świat wspomnień :)
    Only Dreams

    OdpowiedzUsuń
  11. Słucham polskiego rapu ... nie jakieś rymowanki dla $$ tylko rap z przekazem. Potrafię się przenieść gdzieś między niebo a ziemię.. wczuć się w rytm i emocje :) magia muzyki jest piękna!
    Zapraszam: www.fancycares.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowny post:) wyjęłaś mi to z ust czego doświadczyłam kilka dni temu odkrywając moje piosenki sprzed 3 lat :))
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Co innego cofanie się do przeszłości, aby tylko wracać, a co innego, żeby zmienić swoją teraźniejszość i przyszłość. Ja osobiście chciałabym tego drugiego ;)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Mądrze napisane :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo trafne przemyślenia,czas szybko mija.

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Muzyka jest niesamowita. Bo faktycznie potrafi przywołać wiele wspaniałych myśli i emocji ... sprawić, że na daną kwestię patrzymy nieco inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wspaniały post :)
    http://princessgaba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie raz słuchając muzyki wracają do mnie wspomnienia, które niekoniecznie są dobre. Wtedy przydałoby się cofnięcie czasu jednak gdyby tak było to czy byłabym tu gdzie jestem teraz i czy byłabym taka sama... :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny Blog *.*
    Masz Talent <3!
    Co powiesz na wspólna obs ? :)

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Piosenki są przepełnione wspomnieniami i uczuciami.

    OdpowiedzUsuń
  21. DO niektórych piosenek ma się właśnie takie większe refleksje ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. mam tak samo, czasem specjalnie wracam do 'tych' piosenek, żeby poczuć i przypomnieć sobie przez chwilę 'to' wydarzenie, 'tamto' miejsce, 'tamtą' osobę :)

    http://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Doskonale wiem co odczuwasz, dużo uśmiechu Kochana! <3

    http://nicoolsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspomnienia to przeszłość, którą wspominać można z sentymentem, ale trzeba pamiętać, że najważniejsze jest tu i teraz i z każdej chwili możemy wyciągnąć maksimum szczęścia :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja tak mam, że każda piosenka przypomina mi o jakiś dawnych przeżyciach, przypomina uczucia, jakie wtedy czułam. Jednak nie lubię żyć przeszłością i strasznie nie lubię wracać, do tego co było. Dla mnie liczy się tu i teraz
    MOJE DOROSŁE ŻYCIE

    OdpowiedzUsuń
  26. Niestety lub na szczęście wszystko przemija, czekają nowi ludzie i miejmy nadzieje równie intrygujące wpomnienia ;) buziaki i zostaje na dłużej <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Wspomnienia mogą dopaść człowieka w każdej chwili. ♥
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  28. Niestety są takie rzeczy, piosenki, sytuacje, miejsca, które kojarzą się nam z kimś, lub czymś kiedyś dla nas wyjątkowym.
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. czekam na nowy wpis Kochana :) buziaki

    nicoolsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajny post :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Oj tak, czasami jedna melodia może rozbudzić myśli i wspomnienia! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Często wracają do mnie wspomnienia podczas słuchania muzyki, ale grunt to iść do przodu:)
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam to samo słuchając niektórych piosenek
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo fajny blog, zostaje tu na dłużej i fajny post. Obserwuje i liczę na rewanż www.mysterious-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Kocham to uczucie, kiedy podczas 3 minutowej piosenki mam tyle cudownych wspomnień! :)

    mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  36. Podoba mi się twój styl pisania, bardzo interesujący!
    Zza obiektywu

    OdpowiedzUsuń
  37. Też tak mam słuchając pewnej piosenki ;/
    Jeśli znajdziesz czas zapraszam do mnie :>
    Pozdrawiam ♥
    http://kinasses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli skomentujesz, ale wywołasz u mnie największą radość na świecie, jeśli przeczytasz post dwa razy, powoli i zastanowisz się nad czymś, nad czymkolwiek. Zatrzymaj się i pomyśl. Nie musisz komentować, wystarczy mi tylko to że zechcesz coś przemyśleć. Cokolwiek.

Polecany post

Wstyd

   Siedzę zastanawiając się czemu to robię. Szare oczy patrzące na mnie z pogardą. Czują się lepsze, a ja nadal z pustką w głowie zastanawi...